Divendres 31 de maig a les 20 h. tindrà lloc a la Sala Ibèria de Sant Feliu de Llobregat l’acte de lliurament del Premi de Poesia Martí Dot 2012 i la presentació del premi 2013, acte organitzat conjuntament per la Tertúlia Literària Martí Dot, l’Ajuntament de Sant Feliu i la biblioteca.

Aquest premi, que es va instituir l’any 1974, té com a principal objectiu donar suport a la creació poètica en català per a menors de 30 anys. Enguany la persona premiada és la jove poetessa Míriam Cano pel poemari Buntsandstein. L’obra guardonada es publicarà a la col·lecció de poesia de Viena Edicions.

L’acte es completarà amb un recital de poemes de David Castillo, membre del jurat, a càrrec de diferents lectors habituals de la biblioteca i del propi poeta, i amb la interpretació d’algunes peces de guitarra clàssica a càrrec de Laura Núñez Cervera de l’Orquestra de Guitarres de Barcelona.