La biblioteca ja disposa pels seus lectors del nou llibre de Maite Carranza El fruit del baobab Es tracta d’una novel·la que mostra el xoc entre dues cultures a partir de l’experiència de Lola, una pediatra d’un CAP, que descobreix la realitat de l’ablació en rebre la visita d’una dona gambiana i la seva filla, involucrant-s’hi perillosament.
L’obra ha estat publicada aquest darrer mes de febrer per Edicions 62 i es presentarà al Centre Cívic Mas Lluí de Sant Feliu de Llobregat dijous 7 de març a les 19.30 h., en un acte organitzat amb motiu del Dia Internacional de les Dones pel Programa de la Dona de l’Ajuntament de Sant Feliu de Llobregat, el Casal de la Dona  de Sant Feliu, l’Arxiu Comarcal del Baix Llobregat i el Centre d’Estudis Comarcals del Baix Llobregat.