La secció de premsa i revistes,
al primer pis de la biblioteca.
El quiosc de la biblioteca Montserrat Roig posa al teu abast més de 150 títols de revistes i diaris. El trobaràs al primer pis de la biblioteca. Per saber quins títol t’oferim, descarrega’t la guia del quiosc.
Descobreix les darreres novetats que s’han incorporat al quiosc: Perros y compañía (animals), Cocina fácil (cuina), Arquitectura y diseño (decoració), Burda Style (moda), Mente y cerebro (psicologia i salut), Fotogramas (cinema), Fotografía fácil i FV-Fotovídeo (fotografia), Hamlet (teatre), Estris (educació), NBA i Runner’s World (esport), Deutsch Perfeckt (idiomes), Gadget, On Off i PC Actual (informàtica), Autofácil i Cotxes (motor).
Recorda que els números endarrerits de les revistes els pots agafar en préstec, pots endur-te fins a 15 (entre revistes i llibres), durant 30 dies.