El dimarts 11 de desembre a les 19 h tindrà lloc la propera Tertúlia d’Art que estarà dedicada a Marta Rabell i es farà a la Sala d’Exposicions del Palau Falguera, amb motiu de l’exposició dedicada a la pintora local. La mostra està composada per 21 dibuixos, 12 olis, entre els quals hi ha diversos retrats, i 2 gravats. La major part dels dibuixos a tinta xina reflecteixen el port de Barcelona de mitjans dels anys seixanta i constitueixen un document històric. També s’exposen dibuixos realitzats durant l’estada de l’artista a Londres. L’exposició es podrà visitar fins el 16 de desembre.
Durant la Tertúlia, que comptarà amb la presència de Marta Rabell, podrem gaudir in situ de la seva obra i es complementarà amb la projecció d’un audiovisual.