Avui, 30 de novembre l’Abelard Piqueres Alfonso fa 100 anys. Ell és un usuari molt especial de la nostra biblioteca, ja que participa molt activament de les seves activitats, en especial a les Lectures en Veu Alta que fem els dimarts al matí, i, també, és un habitual de la secció de novel·la.
És per això que, des de la Biblioteca, vam decidir prepara-li un homenatge, senzill, però amb molt de caliu. A la sessió de les Lectures en Veu Alta del dimarts 27 de novembre els seus companys de Lectures van triar escrits i cançons especialment dedicades a ell.
Per als qui no el coneixeu, només dir-vos que, si teniu l’oportunitat, vingueu a veure’l, de veritat que és inolvidable escoltar-lo recitant poesia (de memòria) i cantant cançons de tots els temps. El conte cantat La rateta que escombrava l’escaleta i el poema Els amants de V. A. Estellés han estat dues de les seves actuacions més aplaudides. Sens dubte, gaudir d’una persona com ell, és una imatge que ens fa feliços d’estar vius.
Moltes felicitats Abelard!

L’Abelard, assegut, amb els seus companys i companyes del grup de Lectures en veu alta.