Ets jove? T’agrada llegir? En aquesta guia de recomanacions trobaràs una selecció de lectures que et poden interessar i te’n fem cinc cèntims per acabis de decidir quina és la teva!
Les trobaràs a l’Espai Jove del primer pis. Si està disponible te la pots endur en préstec, només cal que portis el teu carnet de biblioteca. Si està prestada, la pots reservar per internet, quan estigui disponible t’avisarem perquè passis a recollir-la.
Encara no tens carnet de biblioteca? Fer-se’l és molt fàcil, només cal que vinguis a la biblioteca amb el DNI o passaport, te’l farem al moment. O si ho prefereixes pots demanar-ho per internet. És gratuït!
Quan tinguis el carnet, a més de poder-te endur en préstec llibres, revistes, música i pel·lícules, podràs gaudir d’un munt de descomptes en el teu oci (cinema, teatre, museus, música, cinema…).
Bona lectura!