Aquests dies el Titanic ha atracat al vestíbul de la biblioteca. Amb motiu del Dia mundial de l’Alzheimer, el Centre de Dia Pins d’Or ens presenta el treball que han realitzat al voltant del vaixell més famós de la història, que enguany fa cent anys que es va enfonsar. Destaca una espectacular maqueta del vaixell feta amb materials reciclats i molta imaginació i dedicació.
És el cinquè any que el Centre de Dia col·labora amb la biblioteca amb motiu del Dia mundial de l’Alzheimer. Des de la biblioteca els encoratgem a seguir treballant per millorar les condicions de vida de les persones que pateixen aquesta malaltia.
Al costat del vaixell podreu fullejar un dossier amb imatges del seu procés d’elaboració i un llibre sobre la història del vaixell escrit pels mateixos usuaris del centre. També trobareu una selecció de llibres de la biblioteca que parlen del Titanic i del món de la navegació en general, així com una mostra de diversos materials documentals sobre l’Alzheimer.