A la Biblioteca Virtual tens a la teva disposició un nou servei: Pregunta a la Biblioteca. Es tracta d’un servei d’informació en línia que respon les consultes dels usuaris sobre qüestions diverses.
Aquest servei és atès per bibliotecaris, que responen les consultes en un termini de 72 hores (el temps de resposta es pot allargar en caps de setmana i festius).
Qui pot fer les preguntes? Totes les persones a partir dels 14 anys poden fer ús del servei. El servei és gratuït i obert a tothom. Pots formular la teva pregunta en català, castellà o anglès.
Abans de preguntar, pots consultar la selecció de recursos d’informació en línia per si vols trobar la resposta tu mateix, mirar els consells pràctics i exemples de preguntes.