El ple de l’Ajuntament ha aprovat per unanimitat declarar el 2013 Any Joana Raspall, en commemoració del centenari del naixement de l’escriptora santfeliuenca.
Joana Raspall i Juanola, nascuda l’1 de juliol de 1913, és escriptora i bibliotecària. De ben jove, inicia la seva activitat literària –conreant sobretot poesia i teatre– i també de reivindicació, esdevenint una de les principals figures de la literatura infantil i juvenil en català i un referent cultural per a la ciutat.
Des de la biblioteca aplaudim aquesta iniciativa  i us animem a tastar l’obra de la Joana Raspall o a rellegir-la si ja heu tingut el gust de tastar-la. Trobareu més informació en aquesta guia de lectura i en l’apartat d’aquest bloc dedicat a l’autora.