Arriba l’estiu i des de la biblioteca et volem fer algunes recomanacions d’allò més refrescants…

A la Biblioteca Virtual trobaràs un prestatge de turisme amb una selecció de recursos web que t’ajudaran a preparar les teves vacances d’estiu.
Com cada estiu, et pots trobar una biblioteca a la platja, a la piscina, al parc o als jardinsterrasses d’alguns municipis de la província, aquí tens els llistat.
A més a més, amb el teu carnet de biblioteca segueixes gaudint d’un munt de descomptes en museus, teatres, cinemes, llibreries…, i altres propostes culturals com el festival Grec, que es fa durant els mesos de juny i juliol a Barcelona.
I recorda que la biblioteca de Sant Feliu no tanca per vacances, per consultar l’horari d’estiu fes clic aquí.
A l’estiu no et deixis el carnet de biblioteca a casa!