Dijous 21 de juny a les 19 h
Vespres de Cinema: El periodisme al cinema
a la biblioteca
La propera trobada dels Vespres de cinema serà el dijous 21 de juny, a partir de les 19 h, a la primera planta de la biblioteca, i girarà al voltant del periodisme al cinema. Farem un breu repàs als títols més destacats començant per Luna nueva o Ciudadano Kane i acabant per La sombra del poder o Morning glory, per exemple. Queda tothom convidat.

I la imatge pertany a Detrás de la noticia (The paper) un film dirigit per Ron Howard, el 1994, on se’ns mostra com és el dia a dia de la redacció d’un diari, més aviat sensacionalista, però amb tots els ingredients i personatges idonis com per fer-nos una idea. Llarga vida al periodisme!
Aquesta serà la darrera trobada del curs, ens tornem a veure després de l’estiu: bones i cinèfiles vacances 🙂