Durant el mes de juliol, la UOC us proposa el taller

Es tracta d’una sèrie de sessions presencials gratuïtes dirigides per experimentats professors d’anglès de la universitat, que us ajudaran a millorar el vostre nivel d’anglès, sigui bàsic o avançat, mitjançant la utilització de recursos disponibles a internet. Totes les sessions seran en anglès i es fomentarà la participació activa de l’alumnat.

El taller es farà els dies 3, 5 i 10 de juliol a les 18.30 h a la sala d’actes de la Torre del Roser (al costat de la biblioteca). Les sessions són gratuïtes, però cal inscriure’s prèviament.
La biblioteca Montserrat Roig col·labora amb aquest taller, donant a conèixer als participants els diferents recursos per a l’aprenentatge i la pràctica de l’anglès que podreu trobar a la biblioteca.