A partir del dissabte 26 de maig es posa en marxa l’aula d’estudi de la Torre del Roser (al costat de la biblioteca), que estarà oberta fins l’1 de juliol. L’horari de l’aula d’estudi serà:
  • dissabtes de 16 a 22 h
  • diumenges de 10 a 14 h i de 16 a 21 h
  • dilluns de 10 a 14 h

El proper dilluns 28 de maig, festivitat local, l’aula obrirà tot el dia i els dies 23 i 24 de juny romandrà tancada.

L’aula d’estudi és un servei de l’Ajuntament que facilita als alumnes un espai per a l’estudi nocturn i els caps de setmana. Amb l’objectiu de facilitar el treball de l’alumnat i que els estudiants disposin de totes les eines que puguin tenir al seu abast, l’aula disposarà de connexió WiFi per tal que les persones usuàries es puguin connectar amb els seus propis portàtils.

L’aula d’estudi complementa els serveis que ofereix la Biblioteca Montserrat Roig, que obre de dimarts a dissabtes, de 10 a 14 h, i de dilluns a divendres, de 16 a 20.30 h.