A la planta baixa de la biblioteca et proposem dues exposicions a propòsit de dues activitats de cinema que es faran a CineBaix, el cinema de la ciutat (Joan Batllori, 21): Món de pagès i El despertar de les places. Un any de 15M. Des de la biblioteca et recomanem aquestes dues projeccions i et convidem a degustar les propostes de lectura al voltant del món rural i el moviment 15M que trobaràs a la planta baixa.
Avui dijous 17 de maig a les 20 h es projectarà el documental Món de pagès, de Joan Nicolau i Albert Roig. El documental és un viatge a la història de la nostra ciutat a través de la importància de les seves masies. L’entrada serà gratuïta.
Demà divendres 18 de maig a les 20.30 h hi haurà un cinefòrum al voltant del 15M, amb la projecció del documental El despertar de les places. Un any de 15M i un debat posterior que comptarà amb la presència d’un dels directors, Jordi Oriola. L’entrada tindrà un preu especial de 3 euros.
CineBaix et porta cada setmana el millor cinema de la cartellera i moltes més propostes cinematogràfiques que enfoquen aquí i més enllà. Més informació al web de CineBaix.