Sant Feliu Innova és una de les novetats de la Fira d’enguany (11-13 de maig). La plaça de la Vila acull aquest espai dedicat a internet i les noves tecnologies, que proposa un intens programa d’activitats al llarg de tot el cap de setmana.
Dissabte i diumenge, durant tot el dia, a l’estand se Sant Feliu Innova hi hauran tallers, trobades i presentacions a càrrec de diverses entitats de la ciutat, entre elles la biblioteca, que presentarà avui dissabte a les 20 h la Biblioteca 2.0, sobre aquest bloc i la Biblioteca Virtual.

Si t’interessen les noves tecnologies i vols conèixer què es fa a la ciutat no t’ho pots perdre. Trobaràs tota la informació de les Festes de Primavera a l’especial del web de l’Ajuntament.

Bones Festes de Primavera!