Del dijous 3 de maig al diumenge 6 de maig es celebra a Barcelona el 30è Saló del Còmic, una cita imprescindible per als amants de la vinyeta. El Saló es fa al recinte de Montjuïc de Fira de Barcelona.
Durant quatre dies, el Saló del Còmic desplegarà un intens programa on hi tenen cabuda exposicions (destaquen una dedicada als robots i una altra d’homenatge a Moebius), una important presència de videojocs, un escenari per a concerts i una “massiva” presència d’autors nacionals i internacionals, en paraules dels organitzadors. Entre els autors estrangers que visitaran el Saló del Còmic destaquen Go Nagai, creador de Mazinger Z; Milo Manara, un dels mestres del còmic europeu; David Lloyd, dibuixant de V de Vendetta; Craig Thompson, el creador de Blankets o Scott Snyder, guionista de les noves sèries de Batman i La Cosa del Pantano. Enguany, a més, el Saló dedicarà una especial atenció a la Xina, país convidat.
Ah! I si vas al Saló del Còmic no t’oblidis el teu carnet de biblioteca, gaudiràs d’un descompte en el preu de la teva entrada.
Si vols més informació sobre allò que et pots trobar al Saló, no et perdis la guia de lectura que ha elaborat la Biblioteca Ignasi Iglesias-Can Fabra de Barcelona amb motiu de la celebració del Saló del Còmic. I també et recomanem l’especial sobre el Saló que trobaràs a la Biblioteca Virtual amb informació sobre els autors nominats als premis a les millors obres publicades el 2011, que es lliuraran el divendres 4 de maig.