Diumenge 22 d’abril a les 18 h
La Biblioteca a l’Auditori
a l’Auditori del Palau Falguera
– Entrada gratuïta –

El diumenge 22 d’abril la biblioteca se’n va a l’Auditori del Palau Falguera i et convida a gaudir d’un espectacle ple de literatura, música, màgia i humor apte per a tots els públics.
És la setena edició d’aquest espectacle que organitza la biblioteca Montserrat Roig amb un gran èxit de públic. En la seva organització hi estan implicades un gran nombre de persones que, ja uns quants mesos abans, treballen de manera voluntària amb l’objectiu de posar en relleu el valor social de la literatura i de la cultura, en general, i sobretot, de gaudir i fer gaudir la resta de la gent.
El programa inclou una proposta molt variada de gèneres i estils literaris i musicals, així com també un número especial de màgia i de ben segur que alguna que altra sorpresa més. Si vols passar una bona estona vine a l’Auditori del Palau Falguera i recorda que l’entrada és gratuïta.