2n Centenari naixement Dickens
El 6 de febrer es commemora el segon centenari del naixement de l’escriptor Charles Dickens, un dels novel·listes clau del segle XIX i de la literatura mundial.
Sumant-nos a la commemoració hem fet una exposició del fons per que et sigui més fàcil trobar les seves obres. A la biblioteca hi tenim : “El casalot”, “Conte de Nadal”, “David Copperfield”, “Grandes esperanzas”, “El Grillo del hogar : cuento de hadas doméstico”, “Història de dues ciutats”, “Oliver Twist”, “Per a llegir quan es fa fosc”, “La Señora Lirriper” i “Tots els contes de Nadal”. Si vols conèixer millor la seva producció literària també tenim diverses obres en anglès.

Per altre banda, al Club de Lectura del divendres 24 de febrer comentarem la obra “El senyor Pip”, un homenatge a Dickens per part de Jones Lloyd.