Al quiosc de la biblioteca, situat al primer pis de la biblioteca, trobareu més de 150 títols de diaris i revistes de temàtiques molt diverses. Pots llegir-les allà mateix o bé, també te les pots endur a casa (només els números endarrerits). Pots agafar en préstec fins a 15 revistes durant 30 dies.
Vols saber tots els títols que tenim? Clica aquí.
Els diaris es renoven cada dia i hi trobaràs premsa general: Ara, El Punt AvuiLa Vanguardia (en català), El Periódico (en castellà), El PaísEl Mundo de Catalunya. També hi trobaràs dos diaris esportius: El 9 i Mundo Deportivo.
Al costat de la premsa estan les revistes actuals, per consultar a la biblioteca, ordenades per temàtiques, per què et sigui més fàcil trobar allò que busques:
  • animals
  • actualitat i economia
  • art i història
  • coses de casa (cuina, decoració, família, magazins, moda)
  • ciències i salut
  • cinema i fotografia
  • educació
  • esports
  • idiomes
  • informàtica
  • joves (còmic, jocs, joves i música)
  • literatura i pensament
  • motor
  • solidaritat
  • viatges
Al magatzem de revistes trobaràs els números antics de les revistes que estan ordenades per ordre alfabètic. Aquests sí que te’ls pots endur en préstec.
A la sala infantil els més petits tenen al seu abast un quiosc amb 11 revistes diferents.