Des de ben petit, ja pots tenir el carnet de la biblioteca i així emportar-te a casa els llibres, les revistes, les pel·lícules i la música que t’agrada. No hauràs de pagar res (és gratuït) però els pares t’han d’ajudar a ser responsable i tenir cura dels documents.

Pots endur-te en préstec tots aquests documents durant 30 dies:
  • 15 llibres i revistes
  • 6 DVD (pel·lícules, documentals)
  • 9 CD o CD-ROM (música, jocs d’ordinador…)
Has de respectar el dia de retorn, però pots demanar més dies de préstec si ningú no ha demanat i reservat les coses que tens a casa. Això és diu fer renovacions.
També pots connectar-te a Internet durant 30 minuts. Tot i que abans necessites que el pare o la mare signin una autorització per a l’ús dels ordinadors.
Ara bé, per fer-te el carnet has de venir a la biblioteca acompanyat del pare o de la mare. No necessites portar cap fotografia. Si els pares no et poden acompanyar, pots venir amb la fotocòpia del seu DNI que et servirà d’autorització per fer-te el carnet. Vigila no perdre el carnet perquè tornar-lo a fer costa 0,80 euros!