L’hora del conte passada vas poder gaudir d’un grapat de contes no sexistes de la mà de la Sandra Rossi i en col·laboració amb les Jornades de Tardor de la Dona que s’estan celebrant aquests dies a Sant Feliu de Llobregat.

Arran d’aquesta activitat i de l’exposició de contes de gènere que vas poder veure aquell dia, a la biblioteca hem preparat aquesta guia de contes no sexistes que s’afegeix a les altres guies temàtiques que trobaràs al racó de pares i mares.

La propera hora del conte serà el dimecres 1 de desembre, com sempre a les 17.45 h i anirà a càrrec també de la contista Sandra Rossi.

També en el marc de les Jornades de Tardor organitzades per l’Ajuntament, pots gaudir de la presència de l’escriptora Maite Carranza el dimecres 17 de novembre a les 19 h a la Torre del Roser. En motiu de la presentació de la seva nova novel·la juvenil Paraules emmetzinades (premi Edebé 2010) a la biblioteca hem preparat una exposició dels llibres d’aquesta autora. També pots consultar al catàleg els llibres que tenim d’aquesta autora local i reservar-los si estan en préstec.