Com ja et vam anunciar uns dies enrera aquest mes de novembre diverses biblioteques públiques d’arreu de Catalunya retem un homenatge a la poetessa Joana Raspall. Des de la biblioteca de Sant Feliu també volem contribuir a aquest reconeixement per aquesta estimada autora local.

Tu també hi pots participar!

De moment ja s’hi han afegit a l’homenatge els alumnes de 4rt i de 3rA del CEIP Salvador Espriu, el Centre de Dia de Pins d’Or, el poeta santfeliuenc Agustí Vilar, la tertúlia literària del Casal de la Gent Gran i molts altres. Els seus dibuixos i les seves paraules comencen a decorar la biblioteca, juntament amb la poesia de la Joana Raspall.

Els alumnes de 3r i 4rt del CEIP Salvador Espriu
han dibuixat els poemes de Joana Raspall

A més a més, del 3 al 15 de novembre al vestíbul de la biblioteca hem instal·lat una exposició amb algunes de les obres més destacades de la Joana Raspall, així com llibres que parlen sobre ella. També hem editat una guia de lectura sobre l’autora, clica aquí per descarregar-te-la.