Durant el mes de novembre diverses biblioteques públiques retran un homenatge a la poetessa Joana Raspall i a la seva imprescindible aportació a la poesia infantil en llengua catalana. Des de la biblioteca Montserrat Roig ens afegim a aquest homenatge i us convidem a participar-hi.

Què et proposem?

Volem llegir la seva poesia i volem compartir-la amb tothom. Per això volem que triïs una poesia de la Joana Raspall i que ens diguis perquè t’agrada, què et suggereix…

Durant el mes de novembre omplirem el bloc i la biblioteca amb les poesies triades pels seus lectors.
Per participar-hi pots imprimir-te la butlleta clicant aquí i porta-la a la biblioteca. O també pots fer-ho en el format que vulguis i portar-la a la biblioteca o enviar-nos-la per correu electrònic.

Altres activitats paral·leles:

• del 3 al 15 de novembre: exposició de llibres de Joana Raspall al vestíbul de la biblioteca
  • 16 de novembre a les 11 h: lectures en veu alta a la biblioteca dedicades a la Joana Raspall
  • tots els dimecres del 27 d’octubre al 24 de novembre: la tertúlia literària del Casal de la Gent Gran començarà amb una lectura d’un text de la Joana Raspall

Si vols participar-hi o vols més informació envia’ns un correu electrònic o truca a la biblioteca (93 685 01 86).

Si vols saber què es fa a altres biblioteques clica aquí.