Com ja t’anunciàvem fa uns dies, aquesta tarda a partir de les 19.30 et convidem a una tarda de revival amb l’homenatge a Marc Bolan, una de les estrelles del glam rock dels anys setanta.

L’acte començarà amb la presentació del llibre Marc Bolan: el guerrero eléctrico de los 70 a càrrec del seu autor J.M. Escrihuela i seguirà amb música en directe de la banda tribut T-REXmania. Després hi haurà un piscolabis. Durant l’homenatge podràs comprar merchandising de T-Rex.

A més a més, si vols més informació sobre el glam rock a la planta baixa de la biblioteca t’hem preparat una exposició de llibres i material audiovisual sobre aquest corrent musical i estètic.

T’hi esperem a la planta baixa de la Torre del Roser (al costat de la biblioteca), l’entrada és gratuïta.