Amb el setembre tornen les activitats a la biblioteca i la setmana vinent ens espera una setmana mogudeta amb propostes per a tots els gustos!
  • Dimarts 14 de setembre a les 11 h: lectures en veu alta. Poesia, teatre, prosa, música… participa i gaudeix del plaer de la lectura.
  • Dimarts 14 de setembre a les 19 h: tertúlies d’art sobre el ceramista local Ramon Puiggròs, amb la presència de l’artista.
  • Divendres 17 de setembre a les 19.30 h: club de lectura amb Orgull i prejudici de Jane Austen. Recorda que per participar al club no cal inscriure’s prèviament, està obert a la participació de tothom.
I ben aviat també tornarà l’hora del conte, per als més petits de la biblioteca. Connectat al nostre bloc i et mantindrem informat!