Ja ha arribat a la biblioteca la darrera novel·la de l’autor santfeliuenc Carlos Peramo: Media vuelta de vida (Bruguera, 2010). La trobaràs a la secció de Sant Feliu.

L’escriptor ha tornat al Sant Feliu dels anys 80 per explicar-nos la relació entre un noi jove i un home marginat que amaga un passat terrible. Una lectura molt recomanada, d’un autor saludat per la crítica com una dels millors promeses de la novel·la realista en llengua castellana.

Peramo recrea al Sant Feliu dels anys 80 el seu particular univers literari, ric en matisos, ple de símbols, de diàlegs vius i de cuidats detalls d’època. A Media vuelta de vida ens ofereix un relat ple de reflexions al voltant de la paternitat, la parella, la lleialtat, el desarrelament, la ignorància i el pes del passat, desenvolupats amb commovedora sensibilitat.

Carlos Peramo (Barcelona, 1967) va viure la seva infància i adolescència a Sant Feliu de Llobregat. Escriptor autodidacta, és també professor de tècniques de novel·la i conte a l’Aula de Lletres, Escola de les Arts Escrites, creada i dirigida per Mercè Company. El 2007 va guanyar el premi Bruguera amb la novel·la Me refiero a los Játac. És autor també de literatura infantil i juvenil.

Fes clic aquí per saber si la novel·la està disponible, recorda que si està prestada pots reservar-la. I per saber quines obres d’aquest autor hi ha a la biblioteca, clica aquí.