La biblioteca municipal et permet accedir a Internet i a eines d’ofimàtica des dels ordinadors que trobaràs al segon pis (a la sala infantil també hi ha ordinadors adreçats als infants). Clica aquí per saber quines biblioteques de la Xarxa ofereixen aquest servei.
Què necessito per poder accedir al servei?
  • Tenir el carnet de la biblioteca, ja que el número de carnet i el codi PIN et serviran com a validació per entrar a la xarxa. Clica aquí si encara no el tens.

Com funciona el servei?
  • És un servei gratuït.
  • Tens al teu abast sessions de deu i seixanta minuts, aquestes últimes reservables.
  • Pots reservar una sessió d’una hora, per a més informació pots consultar aquest breu manual sobre com fer la reserva.
  • Pots fer un màxim de 20 sessions d’una hora al mes.
  • Pots imprimir. El preu de cada impressió en full DINA-4 és de 0,10 € en blanc i negre i 0,40 € en color.
  • Pots enregistrar en suport CD-Rom o USB. Si necessites suports de gravació, a la biblioteca pots comprar CD (1,50 €) i memòries ISB (7,50 €).
  • Servei d’escolta: cal que portis els teus auriculars. Si no en tens, a la biblioteca pots comprar-ne per 2 €.
  • Pots consultar en línia el resum de la teva activitat.

Si necessites més informació, pots adreçar-te al personal bibliotecari.