El préstec és gratuït i permet endur-te a casa durant 30 dies fins a 30 documents. Només necessites disposar del carnet de la biblioteca, que és vàlid a totes les biblioteques públiques de Catalunya i també permet gaudir de descomptes culturals.
Què puc agafar en préstec i durant quant de temps?
  • 15 materials en suport paper (llibres o revistes) durant 30 dies
  • 6 DVD durant 30 dies
  • 9 altres materials audiovisuals (CD, CD-Rom…) durant 30 dies
Cal tenir cura dels documents i respectar els terminis de devolució.
Retornar documents és fàcil! Si tu no pots venir, pot tornar-los qualsevol persona. Clica aquí per consultar el nostre horari.
Com puc demanar una renovació?
Si necesites més dies de préstec el spots demanar:
  • personalment a la biblioteca
  • per telèfon: 93 685 01 86 o 93 685 02 64
  • per internet a través de la Biblioteca virtual
Es poden sol·licitar fins a 3 renovacions, sempre i quan no hi hagi reserves pendents.

Com puc fer una reserva?
Si el document que busques està prestat, pots reservar-lo personalmente o a través de la Biblioteca virtual. Quan el puguis recollir t’avisarem per telèfon o per correu electrònic i te’l guardarem durant 7 dies.

Què passa si torno els documents amb retard?
Per al bon funcionament del servei de préstec et recordem que has de ser puntual a l’hora de retornar els documents.
El sistema informàtic aplicarà 1 punt de penalització per dia de retard i per document en préstec, i bloquejarà el carnet automáticamente durant 15 dies per cada bloc de 50 punts. Passat aquest temps, el carnet tornarà a estar operatiu.