Aquest novembre i desembre passats es va tancar l’edició 2009 del Club d’Opinió a Sant Feliu de Llobregat. S’han fet 3 conferències on hem pogut gaudir i reflexionar sobre temes d’actualitat amb els periodistes Antonio Franco, Jordi García-Soler i Núria Ribó. A continuació us mostrem algunes imatges dels actes.

Conferència “S’arribaran a acabar els diaris? El canvi de model dels mitjans de comunicació”, d’Antonio Franco 17/11/2009

Conferència “La nova cançó, més de mig segle després”, de Jordi García-Soler 24/11/2009.

Conferència “Obama: 9 mesos de presidència. Promeses i compliments”de Núria Ribó (1/12/2009).

El Club d’opinió és un cicle de conferències realitzat a les biblioteques municipals per la Diputació de Barcelona on intervenen escriptors i col·laboradors habituals dels mitjans de comunicació. Encara es pot assistir a dues conferències que tindran lloc a d’altres biblioteques aquest proper 21 de gener del 2010. Cliqueu per veure més informació.