Ja es pot accedir a totes les biblioteques públiques de Catalunya amb un sol carnet.

Des de l’1 de desembre del 2009, amb el teu carnet de biblioteca de la Xarxa pots utilitzar totes les biblioteques públiques catalanes sense haver de fer-te un altre carnet.

I si tens un carnet de biblioteques de fora de la província de Barcelona, vine a qualsevol de les més de 200 biblioteques de la Xarxa de Biblioteques Municipals de la Diputació de Barcelona i fes-ne ús sense canviar de carnet. Així de fàcil.

El sistema de reconeixement de carnets els permetrà accedir a la Xarxa de Biblioteques Municipals, amb més de 7 milions de documents i prop de 175.000 metres quadrats d’equipaments bibliotecaris que reben uns 16 milions de visites l’any.

D’altra banda, l’usuari quedarà subjecte al reglament de la biblioteca on sol·licita el servei i no al de la biblioteca que ha emès el carnet.

Per a més informació clica aquí.