La sala infantil, ubicada a la planta baixa de la biblioteca, és l’espai especialment adreçat als nens i nenes de 0 a 14 anys i a les seves famílies.

Pretén ser un espai de trobada entre els infants i els llibres i un lloc de treball.

Què puc trobar a la sala infantil?
  • Contes, hi ha quatre apartats:
Petits lectors (PL): llibres especialment adreçats a infants no lectors
I *: els del gomet blau, per a infants fins a 6 anys
I**: els del gomet vermell, per a infants de 7 a 10 anys
I***: els del gomet verd, per a infants de 11 a 13 anys
  • Còmics
  • Poesia
  • Teatre
  • Llibres de coneixements
  • Revistes
  • Audiovisuals: música, pel·lícules i CD-Rom.
  • Racó de pares: llibres, revistes i audiovisuals sobre la criança dels infants.
  • Ordinadors per fer treballs i navegar per Internet i WI-FI.
  • L’hora del conte: un cop al mes et convidem a una sessió de contes.

Però a la sala infantil hi trobaràs molt més: recomanacions de lectures, exposicions de llibres, novetats, visites per a escolesJa tens el teu carnet de biblioteca?

I a més a més, et convidem a visitar Gènius, la biblioteca virtual per a nens i nenes, famílies i escoles, oberta 24 h al dia i 365 dies l’any.
Per aconseguir el bon funcionament de la sala infantil recomanem als infants i les seves famílies que segueixin unes normes bàsiques.